Sześć modeli ciągników New Holland serii T6 pozwoliło marce umocnić się na pozycji lidera polskiego rynku w segmencie ciągników o mocy silnika od 145 do 175 KM. Stało się tak bo cała szóstka spełniła oczekiwania klientów zarówno co do jakości, jak i wszechstronności zastosowania.
W skład serii ciągników T6 marki New Holland wchodzą cztery modele z 4-cylindrowym silnikiem o mocy od 145 do 175 KM oraz dwa napędzane motorem 6-cylindrowym. Wykorzystać w pełni tę moc umożliwiają nowoczesne przekładnie: 4-biegowa typu semi-powershift Electro Command™, lub 8-biegowa Dynamic Command™. Ta druga zapewnia doskonałe efekty ekonomiczne, gdyż pozwala wykonać więcej pracy przy mniejszym zużyciu paliwa. Umożliwiają to różne tryby, które optymalnie dobierają parametry pracy silnika. I tak w przypadku intensywnych operacji transportowych, opcja ECO 40 km/h lub ECO 50 km/h zapewnia wysoką sprawność podczas jazdy przy jednoczesnej oszczędności paliwa i niższym poziomie hałasu w kabinie. Z kolei opcjonalny moduł biegów pełzania pozwala uzyskać optymalnie niskie prędkości jazdy i pracy.
Wydajna hydraulika
Wszystkie modele serii T6 są standardowo wyposażone w tradycyjny układ hydrauliczny o przepływie otwartym. Doprowadza on 86 litrów/min, co jest więcej niż wystarczające do większości zastosowań komunalnych. W modelach z przekładnią Electro Command™ można zainstalować opcjonalną pompę CCLS o wydajności 121 litrów/min (do 150 litrów/min w modelach z przekładnią Dynamic Command™), która zasili nawet najbardziej wymagające oprzyrządowanie. Dla przekładni Auto Command, standardowa wydajność przepływu wynosi 150 litrów/min. Mało tego, marka New Holland zaprojektowała system CCLS w taki sposób, aby zawsze działał ze szczytową wydajnością. Jaka płynie z tego korzyść? Pełna moc hydrauliczna jest dostępna przez cały czas zarówno w zaworach zdalnych, jak i w układzie zawieszenia, ale jest jej tylko tyle, ile potrzeba. A to oznacza mniejsze zużycie paliwa.
Komfortowa kabina
Konstruktorzy projektując nowe modele pamiętali, że wydajność zależy nie tylko od parametrów technicznych, ale także od wygodnego i bezpiecznego stanowiska pracy operatora. W tym celu kabina została wyposażona w komfortowy fotel, wyróżniający się ergonomicznym, obrotowym podparciem, który w wersji Auto Comfort™, wyposażony jest w układ podgrzewania i wentylacji.
Poza tym kabina Horizon™ charakteryzuje się doskonałą widocznością, która wymiernie poprawia bezpieczeństwo i wydajność pracy. Jednoczęściowa szyba przednia zapewnia świetny widok w każdą pogodę i niezależnie od warunków terenowych. Osłona przeciwsłoneczna chroni operatora przed najostrzejszymi promieniami. Natomiast pracując często z ładowaczami przednimi warto wybrać wersję z całkowicie otwieranym, przezroczystym oknem dachowym, które zapewni idealną widoczność także wtedy, gdy będziesz patrzeć przez nie siedząc wygodnie w fotelu. Kabina jest doskonale wyciszona, a poziom hałasu wynosi zaledwie 69 dBA. Z kolei elementy sterujące układu klimatyzacji, panel oświetlenia, dodatkowe schowki i radio zostały umieszczone blisko siebie, zgodnie z zasadami ergonomii. W zakres standardowego wyposażenia wchodzi odbiornik radiowy z odtwarzaczem RDS/ MP3 z technologią Bluetooth.